Trends

Kerstpakketten trend Home dining

Consumenten hebben een grote behoefte aan gemak en de supermarkten spelen daarop in met een steeds breder assortiment maaltijd-kits en kant en klaar gerechten. Voor veel mensen is het comfort van ‘de deur niet uit hoeven voor een verrassend lekkere maaltijd’ een hele aantrekkelijke gedachte. Hoewel gemak het belangrijkste is, is dit niet de enige motivatie voor home dining. Wat de consument minstens zo belangrijk vindt, is het gevariëerde aanbod van gerechten uit verschillende (wereld)keukens. Producten moeten wel aansluiten bij diverse behoeftes en momenten. Van Hello Fresh tot La Boite du Chef, van gezond naar ‘guilty pleasure’ en van eenvoudig tot meer exclusief; er ligt een wereld aan mogelijkheden open.

 

Download het inspiratieboek

Laat je inspireren met ons inspiratieboek:

Meer inspiratie nodig?

Wat is er dit jaar mogelijk? Wat doen anderen? En wat past het beste bij mijn medewerkers, mijn bedrijf én mijn budget? We helpen je graag voor meer inspiratie

Kerstpakketten trend Sparkle

Naast de terugkeer van de minimalistische trend zien we bij ontwerpers en vormgevers een duidelijke behoefte aan een meer speelse benadering van design. Zij...

Lees meer